Shop Mobile More Submit  Join Login
RumBelle Wedding +COMMISSION+ by BLOOD-and-LUST-87 RumBelle Wedding +COMMISSION+ by BLOOD-and-LUST-87
Gold/Rumpelstiltskin & Belle (c) ABC/D!sney

FULL VIEW, PLEASE!!!

Tah-daaaah! I was commissioned to make fan art for the 2nd place winner of the :iconouatrumpelstiltskin: contest, and yeah... She wanted a Rumbelle wedding. I'm surprised nobody's drawn this before, but hey, now someone has! :P Hope you like it, :iconblackwhitesilver:, cuz my hand's ready to fall off! Took me like 18 hours! LOL

Anyway, I think I was overly ambitious for this one, so I suppose I deserve my pre-arthritic fingers. lol I found two COMPLETELY adorable wedding references and could NOT decide on which one to use....so I used both. :'D I still don't know which shot I like better, but I never want to draw a wedding again! :lol: haha jk Maybe... *twitch* :XD:

As always, comments are love! :love: :iconnyuuplz:
Add a Comment:
 
:iconanaxerik4ever:
AnaxErik4ever Featured By Owner May 5, 2016  Student Writer
That is so pretty.  I would have loved if Belle was wearing this dress instead of her 1920s chic one at the informal ceremony on the show.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner May 6, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much! :love: I drew this long before that ever happened, but I agree that the one she wore wasn't all that flattering, IMO.
Reply
:iconanaxerik4ever:
AnaxErik4ever Featured By Owner May 6, 2016  Student Writer
I also think Snow's wedding hairstyle STILL did not flatter her after four years since the premiere of the series, nearly five.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner May 7, 2016  Hobbyist Digital Artist
Haha agreed, though I did like her dress, at the very least. :P
Reply
:iconanaxerik4ever:
AnaxErik4ever Featured By Owner May 7, 2016  Student Writer
Yes, that suited her just fine.
Reply
:iconkaystronaut:
Kaystronaut Featured By Owner Oct 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
/3\ so sweet<3 . . . just like their love///////;;
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Oct 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :iconhyperplz:
Reply
:iconkaystronaut:
Kaystronaut Featured By Owner Oct 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
^^
Reply
:iconagentkp:
agentkp Featured By Owner Mar 31, 2014
This is so beautiful!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Mar 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
Aww, well thank you, I really appreciate that! :heart:
Reply
:icongoodoldbaz:
GoodOldBaz Featured By Owner Jan 5, 2014  Hobbyist General Artist
oh I wish this could happen SO MUCH!
Reply
:iconsilvaink:
SilvaInk Featured By Owner Jul 29, 2013  Student General Artist
Haha cute and they look just right.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Digital Artist
Aww, well thank you so much! And I'm glad you think so! :love:
Reply
:iconjensengirl22:
Jensengirl22 Featured By Owner Jun 2, 2013
This is a beautiful drawing :)...great job once again ^^
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
Aww, well thank you, dahling! :love:
Reply
:iconwarriorgirl111:
warriorgirl111 Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
I saw your cool Rumbelle art, and I thought you might like to join my new group, #Rumbelle-Fans!
Reply
:iconred-rose-12:
Red-Rose-12 Featured By Owner Feb 8, 2013
so freaking adorable!! :D :love: :squee: :heart: :excited:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Feb 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :iconhyperplz:
Reply
:iconred-rose-12:
Red-Rose-12 Featured By Owner Feb 13, 2013
your welcome!
Reply
:iconfigarro-luv:
Figarro-Luv Featured By Owner Oct 26, 2012  Hobbyist General Artist
This just makes me smile!

:iconomgsocuteplz:

No doubt this is what I am now turning to for a pick-me-up! :XD:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha, aww, well thanks -- so glad you like it! xP :heart:
Reply
:icont1gertasha:
t1gertasha Featured By Owner Oct 21, 2012
Thats a great pic!!!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Well thank you very much! :love:
Reply
:iconzukka126:
zukka126 Featured By Owner Sep 17, 2012
So Gorgeous I can't anymore.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha aww, well thank you so much, that really means a lot! :iconmonkeyloveplz:
Reply
:iconzukka126:
zukka126 Featured By Owner Sep 21, 2012
your welcome<3
Reply
:iconfigarro-luv:
Figarro-Luv Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist General Artist
:iconomgsocuteplz: THIS IS AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, aww, well thank you so much! :iconmonkeyloveplz:
Reply
:iconpixie-wildflower:
Pixie-Wildflower Featured By Owner Sep 5, 2012
Just lovely!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much! :love:
Reply
:iconrachelillustrates:
rachelillustrates Featured By Owner Sep 5, 2012  Professional Traditional Artist
Awwww adorable, they both look lovely!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much! :iconhyperplz:
Reply
:iconrachelillustrates:
rachelillustrates Featured By Owner Sep 6, 2012  Professional Traditional Artist
You're welcome!
Reply
:iconlilmisspeppy:
LilMissPeppy Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist General Artist
pffft <33
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Pfft? :XD: :iconpfftplz: haha
Reply
:iconforeveracharmedone:
ForeverACharmedOne Featured By Owner Aug 10, 2012
uhhh your reply to my comment was hidden. :? So here's my reply to your reply lol:

Hahaha I'd commission you but alas I have empty pockets...:( lol.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, sorry, I hid it so nobody else could see our convo...for obvious reasons. :XD: But that's ok, I understand! I'm poor, too. xP *moths come flying out*
Reply
:iconforeveracharmedone:
ForeverACharmedOne Featured By Owner Aug 12, 2012
lol no worries! I was like...whaaaaat just happened? Since it wouldn't let me reply lol. If I ever have spare money to throw up in the air I'll commission you ;) lol
Reply
:icontarnisis:
Tarnisis Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Writer
:iconlove--plz: OH MY GOSH~!!!!! :iconlove--plz:

This is beautiful! I'm so glad someone finally drew a picture of this glorious (nonexistent) event! :heart:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awww, well thaaanks! :iconmonkeyloveplz: Took forever, but for once I think it turned out ok. xP I'm sure more wedding pics will come, once S2 rolls around. :meow:
Reply
:icontarnisis:
Tarnisis Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist Writer
Welcome, welcome! :D And I honestly hope you're right. I would love to see more Rumbelle wedding pics. :aww:
Reply
:icongiraresole:
Giraresole Featured By Owner Aug 10, 2012
Very nice ^___^ They are so cute together!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much! :iconlainloveplz:
Reply
:iconlagger2:
Lagger2 Featured By Owner Aug 10, 2012
AFREAKINGADORABLE!!! *explodes from adorableness*

Totally favorited!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL!! *tapes you back together* :XD: Thank you so much! :iconnyuuplz:
Reply
:iconavalon-marie:
Avalon-Marie Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This is beautiful! I love it!

Uuuugh, you're so talented!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aww, well thank yooou! :iconmonkeyloveplz: That really means a lot! :iconlainloveplz:
Reply
:iconmonstaccato:
monstaccato Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
INSTANT LOVE.
:squee::blowkiss::worship::glomp::woohoo::love::happybounce:
This is beautiful... Just.. beautiful.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL!! Squee, so many emoticons! :hooray: :dance: :squee: :iconlainloveplz: Haha Thank you so much! :happybounce: :icongwomp:
Reply
:icononlyindreams145:
onlyindreams145 Featured By Owner Aug 9, 2012
sooo cool!!! i want one lol!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 9, 2012
Image Size
1,024 KB
Resolution
1395×1652
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,768
Favourites
219 (who?)
Comments
88
Downloads
1,576
×